ja mua väsyttää ja pitäis nukkua jo ku huomenna kuuteen töihin. Silti mä tulin tänne. MIKS?

Avaudun nyt sit tästä päivästä niinku kaikki muutki urpot blogeissaan. Yritän jäljitellä näiden "kansakoulusta suoraan broitskulle duuniin" -naisten kirjoitustyyliä.

Tänään olin uima rannalla. Otin auringoa ja luin lehteä jonka nimi oli cosmo politan. En oikein pitänyt lehdestä koska siinä oli niin paljon nuorison hunpuukia. Kävin uima rannalla myös uimassa. Muistaakseni kolme kertaa. Vesi oli ihan lämmintä vaikka aluksi tuntuikin kylmältä. Uima rannalla oli paljon ihmisiä. Olin uima rannalla siinä päässä uima rantaa mikä on enenmäkin aikuisten ja nuorison suosima uima ranta. Silti siellä oli vähän lapsia. Lapset olivat suurinmaksi osaksi lihavia. Olin ystävieni kanssa uima rannalla. Meillä oli hauskaa. Minä rusketuin vähän.

Ei vittu tää meni nyt kyllä ihan skorppioniykköseks, masennus, juurihoito ja kahvimaidon loppuminen vaan puuttuu.