Olen tasaantunut. Viimeksi tilttasin eilen, kun skrapa ei toiminut kuten halusin vaan oli aivan paska. Sitä edellinen errori tapahtui muutamaa päivää aikaisemmin Lerille, sillä tämä puhui vitun epäselvästi ja innottomasti. Onks musta tulossa aikuinen? Pelottavaa.

Tällä hetkellä kaikki otsasuonten pullistelut johtavat yleensä autoon. Vitun Carina -87. Varsinki näin talvella ja nyt ku on vielä hrrrr kylmäkin. Mee siinä nyt sitten kuuteen töihin ku viideltä tarvii alottaa auton hinkkaaminen ulkopuolelta, puoli kuudelta pääsee skrapailemaan sisäpuolta. vittuperkele.

Leri piti mulle eilen luentoo siitä a) miksi auto jäätyy sekä ulkoa että sisältä, b)miksi tuo,tuo tuo ja tuo valo palaa/ei pala, c)miksi bensaluukku ei aukea, d) en kuunnellut kun keskityin huutamaan päälle "KOSKA TÄMÄ KOSLO ON PASKA":a.

Mikäli olisin tosi rikas ja mulla olis joku priimaluksus kaara, olisin mitä luultavimmin maailman tasaisin, pitkäpinnaisin ja rauhallisin ihminen. Inhoon sellasia. Teen kaikkeni, että kartsa pysyy mulla koko mun elämän, jotta saan jatkaa ärrimurrikusipäilyä. Eilisen paskaskrapaepisodin aikana heitin mm. Leriä sillä vitun hinkkurilla ja huusin niin maan tosi paljon eli megana. Ihanaa olla minä.