Kerran melkein pääsin Jokilaakson tervemäkisenmika -härpäkkään, koska tyypit ei ollu yllättäen saanu Malmia kiinni. Mä kuitenkin olin muilla mailla vierahilla helvetin kaukana far out, joten en ihan plystynyt sitte. Kaikilla über-bloggaajilla on kuitenki viime aikoina ollu sellaasia postauksia, et lukijat on saanu kysyä ihan mitä vaan ja ne über-bloggaajat on sit vastannu ihan mitä vaan. Huono puoli tollaasessa mun blogin kohdalla olis se, että tätä lukee tasan lammi ja maikhou. Kävijälaskurista päätellen päivittävät sivua melko usein.

Mun infernaalista halua kertoa itsestäni tyydyttäis ehkä myös ne galleriasta tutut mitäkellonnyt-entänyt -kyselyt, joissa on noin 653 kysymystä. Mut ketä oikeesti kiinnostaa? No ei kettään! Silti mua hirveesti kutkuttais... Mut höh.

Sit mua harmittaa ihan siiberisti, ku kukaan ei ikinä kommentoi. No kommentoi ikinä, mut silti. Nyt mä meen vessaan ja ammun itteni. Meen iskä käski mun pienenä tehdä niin, ku olin ollut taas ihan ylimääränen turhimus.

 

PEEÄS: Näin viime yönä sellasta painajaista, et olin jossain faking kursseilla tms. ja siel pelattiin jotain faking peliä ja siinä pelissä piti ottaa joku faking pari. Mä en oikeesti tiedä mitään vastenmielisempää ku tollanen saatanan parittaminen. :E  Ei mulla oo ikinä paria saatana. hoho. Onneks oli uni.