Täten myönnän julkisesti olevani Johanna "Tuksu" Tukiaisen puolella tänään.

Kaikki alkoi taas vimmatusta tuksun dissaushalustani: "Oooo, lööppi johannasta, luen sen ehdottomasti!" Tänään sitten jossakin mestaripläjähdyksessä kerrottiin, kuinka Tuksun mielestä kaikki jääkiekkoilijat on tyhmiä. Tietysti luin artikkelin. Tietysti petyin. Ei se kertonutkaan siinä yksityiskohtaisesti miksi näin on ja keiltä kaikilta erityisesti puuttuu ne kottaraiset sieltä pöntöstä. Se sanoi vaan, että hänelle on jostain vaan jäänyt sellainen mielikuva, ja hän kyllä myöntää, että todella stereotyyppistä ajattelua...

Seuraavan kerran kun avasin nettisaitin: "Timo Jutila tilittää: 'TÖRKEÄÄ JOHANNA TUKIAINEN!'" Kuvitelkaa, vaikka oonkin aivan ehta nolife, mä en lukenut kyseistä juttua. Mua rupes suorastaan ärsyttään. Mikä oli taas näitten juttujen pointti? Mitä sitten, et tuksu sano sillai, ku samassa lauseessa se myönsi, et on suht tyhmää sanoa niin? Miks se ees jumalauta sit sano niin? Miks mä luin sen jutun? Miks mä myönsin olevani tuksun puolella? Mitaaaaa?

Nyt mä meen laskemaan johannan blogista kaikki Miami -sanat.