• mää en ainakaan maksa mistään esiintyjästä kyllä pennin jeniä
  • mää en ainakaan anna blokkarille tiputtamiani killinkejä, vaik se kykkiikin ne mulle pöytien alta, ko mää pyydän
  • mää ainakin joka kerta pistän tyhjät lasit sillai, et se idioottiblokkari joutuu kurottamaan niin helvetisti
  • mä en ainakaan anna niitä laseja sieltä kaukaa, jos se idioottiblokkari pyytää niitä
  • mää ainakin hipelöin sen takapuolta, ku se yrittää saada niitä sieltä
  • mää ainakin alan huutaan ja uhkaileen sitä tyhmää teiniä, ku se karjasee mulle, et en sais muka tehdä sillai
  • mää oon ainaki maksava asiakas ja mää saan tehdä ihan mitä vaan
  • mää ainaki annan sille blokkarille lasin, mis on vielä vähän pohjalla, ja sanon, et saa viedä, jonka  jälkeen...
  • ...mää ainaki meen valittaan tiskille, ku tää teinitirhiäinen ensin kamppas mut ja sen jälkeen väen vängällä repi sen mun kädestä. Niiii, ja se oli muuten TÄYSINÄINEN tuoppi!!
  • mää en ainakaan väistä yhtään, ku se idioottiblokkari tulee kolmen kilometrin korkusen lasitornin kans tökkimään ja kysymään, et voisinks MÄÄ vähän väistää.
  • mää ainakin nauran paskasta naurua sille blokkarille, ku sillä räjähtää tuoppi käsiin ja siltä alkaa tulla verta
  • mää ainakin haukun sitä blokkaria, kun se ei anna mun viedä tuoppia ulos enää kahden jälkeen
  • mää ainakin sanon sille, et vittu miten epäreilua, et toiset saa ja MÄÄ en saa
  • mää ainakin salakuljetan pullon kaljaa kassissa ulos, kert oon varma et se blokkari on niin tyhmä, ettei se mitään käsitä ja sit alan poraan, ku se vie sen baaritiskille ja sanoo, et voin hakee sen sit sieltä ja juoda sisällä
  • mää oon ainakin baari-illan jälkeen neljältä ihan varma, et ku se idioottiblokkari on hommansa hoitanut, niin se todellakin heittää mut himaan
  • mää en ainakaan auta yhtään sitä blokkaria avaamaan auton ovia, ku ne on jäätyny kiinni
  • mää en ainakaan auta lasien skrapaamisessa, ku mul on niin vitun kylmä, et mun on pakko päästä sisälle autoon ja heti
  • mää ainaki ärsytän sitä ääliökuskiksi muuttunutta idioottiblokkaria koko matkan, lopuks koitan saada sen tilttaamaan hieromalla sen hartiaa, just sillai ku tiedän, et se ei tykkää
  • mää en ainaka maksa kyydistä, en pennin jeniä
  • mää ainakin nauran autosta päästyäni sitä ääliöidioottia, ku sen auto jää sutimaan, ku on niin vitun liukasta