Sillon ku kirjotusten jälkeen päätin, että minähän ainakin pidän välivuoden, niin se vaikutti todella hyvältä idealta. Pointtina oli siis se, että jooo, käyn kyllä pääsykokeissa, mutta mitä todennäköisimmin en pääse sisälle, jollei sitten käy aivan tajuton munkki. No ei käynyt, eikä harmittanut edes.

Edelleen välivuosi on sinänsä tosi hyvä idea, että rahaa todellakin tarviin. Sillaikin se on tosi hyvä idea, että koulunkäynti ei vois vähempää kiinnostaa tällä hetkellä. Mut auttakaa perkele siinä vaiheessa mua, kun kassalle pamahtaa nää ekalla oikikseen ja ekalla sibelius akatemiaan -tyypit. Vittu mua hävettää oikeesti:
"Mitäs sulle?"
"No ei mitään, töitä ja töitä... täällä ja vanhassa."
"Etsä mihinkään kouluun hakenu?"
"No hain mä siltä varalta, et jos en pääse töihin, ni tulis jostain sit rahaa.."
"Ai jaaa, hoho!"
"Pääsitsä johonki kouluun?"
"Joo... Sibelius akatemiaan."
"Juujuu....."

Sit mä olin vähän aikaa vaan, et höh oon säälittävä. KAIKKI MUUT ON KOULUS PAITSI MÄÄ! KAIKKI MUUT TIETÄÄ MITÄ HALUU TEHÄ PAITSI MÄÄ. Sit mä tajusin, et vaik kaikki muut tietäiskin, ni ei ne kaikki koulussa (vielä) oo. Tällä hetkellä tuntuu, että tää on ihan loputon välivuosi(kymmen).

 

Salakuunneltua.fi tarjoaa:
Kahvila, Helsinki

Rakennusmiehet ovat menossa aamukahville kahvilaan. Ovella tulee vastaan kaksi n. 7 vuotiasta poikaa. Toinen pojista katsoo rakennusmiehiä pitkään ja tokaisee kaverilleen:

"Kato v***u noita säälittäviä homoduunareita!"

 

Sitä paitsi kivvaa oli se, että kun aloin kirjottaa tätä merkintää, kävijälaskuri näytti 666:tta. Tuli ihan uimahallin seinä mieleen. jepjep.