-olin niin über-rakastunut Leriin yläasteella, et askartelin sen ii2- ja irc-galleria -kuvista kollaasin päiväkirjaani
-en enää kirjoita päiväkirjaa, kuin sillon ku menee todellatodellatodella päin helvettiä
-en oo kirjottanut päiväkirjaan merkintääkään varmaan vuoteen

 

-lasken oikeesti minuutteja siihen, kun leri tulee taas lomille.
-oon merkannut mun kalenteriin joka maanantaille (tällä hetkellä erittäin masentavan) luvun lerin kotiutumispäivään asti
-oon aina ihan masiksissa keskiviikkoon asti, sen takia, ku perjantaihin on niin vitun pitkä aika

 

-ikävöin mun kavereita
-en siltikään keksi, et mitä tehtäis jos oikeesti joskus nähtäis
-oon kehittänyt hyvän partyidean: ostetaan jokasta siideriä yks kappale, ja avataan ne kaikki, sit kierretään pöytää missä ne on, hörpitään ja analysoidaan
-näin oikeesti tollasen unen ja ajattelin, et jumaleissön, miten onkaan helvetin hyvä idea tällaselle, joka on täysin kyllästynyt siihen yhteen siideriinsä, mitä juo pelkästään
-tajusin taas, kuinka omaan pussiin pelaankaan kaiken :D

 

-oon ajatellut alkaa urheilla ja kuntoilla oikein kunnolla
-oon häpeissäni, ku leri (sen armykavereitten sanoja lainaten) häviää maailman kartalta ja mä vaan maata röhnötän ja pakotan sen hakeen mulle mättöö
-mussutan siihen malliin kaikkee shaibaa, et oon oikeesti alkanut ymmärtää niitä viimesillään olevia muumimammoja, ketkä himoaa aamukolmelta suolakurkkua ja kermavaahtoo

 

-vietän kaiken aikani töissä
-vapaa-ajalla hengaan kaupassa "tehden ostoksia", nostellen tippuneita vihanneksia takaisin hyllyyn, repien tyhjiä pahveja pois ihmisten nähtäviltä, nyppien maitorullakoiden hyllyjä ylös ja heiheihetellen vakkariasiakkaita, joille on ihan sama onko mulla ässän tyylikkäät haalarit vai omat rytökuteet päällä

 

-en ikinä jaksa riipiä iltaisin meikkejä pois naamalta
-ihmettelen aamuisin, miksei leri oikein pysty pokkana kattomaan mua

 

-oon näköjään pöllinyt eveltä sanan "riipiä"
-tajusin, että eve on meidän tuntemisen aikana "riipinyt vittuun" hyvinkin monia asioita
-soitan vanhassa taksin aina ihan samoilla sanoilla ja samalla nuotilla kuin janita ja eve

 

-odotan ihan muna kädessä helmikuun puoliväliä ja sen uuden liv-kanavan aukeemista, nimittäin mikäli oikein oon ymmärtänyt, nää lifestyle-ohjelmat on justiin niitä mun feivöritti innon marko -ohjelmia
-oon ihan muna kädessä helmikuun puolivälistä senkin takia, että snadin pitäis syntyä niihin aikoihin. <3

 

-oon tajunnut olevani ihan älyttömän huono sanomaan ei, varsinkin jos saan rahaa kyseessä olevasta toimenpiteestä
-oikeesti suostuin tekemään pahimman jouluhässäkän aikaan yhteensä 14 tuntia ruokatauotta kassaskeidaa, ihan vaan siks, et sain matkakuluista korvauksen
-hain eilen illalla rakkaan veljeni rahapussin jostain Persejärviyläköönikän kämäsestä pubista ihan vaan siks, et se sano antavansa mulle kympin, vaikka
-tiesin, ettei se oikeesti anna
-juoksin pienenä hulluna ympäri kämppää ja naapurustoo hakien timpalle ja kalelle kaikkee järjetöntä, mitä ne sit keksikin, koska ne lupas ottaa aikaa

 

-olin snadina ihan jäätävä kakara
-toivon itseni kaltaista lasta ainoastaan 'tiedätte kyllä kenelle' (ei, kyseessä ei ole Voldemort), Johanna Tukiaiselle ja Kiira Korvelle
-toivon, että mun pikku kullannupuista tulis sellasia, ku leri oli pienenä, ja että päiväkodin täti haluais nekin omaan kotiinsa välillä ihan muuten vaan kyläilemään: kuka sitä nyt omia lapsiansa koko ajan jaksaa kattella?!
-oon kyllä kieltämättä ollut ihan söpönnäkönen pikkupikkuvauva tiettyyn rajaan asti. (Hei miettikää nyt, jos toisen hiukset on tarvinnu letittääkin melkein jo synnärillä? Hiukset siis peitti naaman.)

 

-lopetan nyt

 

-sanon moi. Moi!